Wake-Up


Wij benutten de kracht van de onafhankelijke derde om duurzame verbindingen te creëren tussen de verschillende partners binnen het onderwijs.


Wij zorgen voor een effectief en positief herstel van de communicatie en samenwerking tussen
Scholier, Ouder en School.

Onze aanpak richt zich op het benoemen, versterken en ondersteunen van het contact tussen alle betrokken partijen, met als doel een constructieve en


harmonieuze relatie te bevorderen.



Clean-Up

Met onze Scholier – Ouder – School-methodiek richten wij ons op de individuele belangen en behoeften van alle betrokkenen.


Wij begeleiden het proces van ontwaken, ontrafelen en ontdekken van het persoonlijke belang, en ondersteunen deelnemers bij het trouw blijven aan deze


belangen door duidelijkheid te verschaffen aan de ander.


Door middel van reflectie zorgen wij ervoor dat alle partijen actief deelnemen in de zoektocht naar gezamenlijke belangen, wat leidt tot het formuleren van een


gezamenlijke oplossing.



Check-Up

Onderwijscultuur is voortdurend in beweging en wordt beïnvloed door sociale en maatschappelijke veranderingen. Het is essentieel om hier alert en wendbaar op in te spelen.


Belangen zijn dynamisch en blijven onderhevig aan verandering, waardoor bijsturing en voortdurende afstemming noodzakelijk zijn.


Wij blijven betrokken bij het proces van Scholier, Ouder en School door regelmatige monitoring. Hierbij hanteren wij maatwerk, waarbij de scholier altijd centraal staat in onze benadering.